From blogger to brand

Uitgeverij: Lebowski Achievers
Uitvoering: Paperback
Taal: Nederlands
Aantal Pagina's: 160
Afmetingen: 90x162x35
Verschijningsdatum: September 2011
EAN: 9789048808663
(Tijdelijk) uitverkocht

Omschrijving

‘Ik blog over mIjn leven en Ik leef mijn blog.’ -Nalden- Nalden (26 jaar) is geen trendwatcher, geen journalist, geen recensent: hij is een merk. Op Nalden.net blogt hij dagelijks over muziek, design, feestjes, gadgets, technologie, architectuur, kunst. Hij weet wat er speelt, hij weet waar je moet zijn, wat je moet aanschaffen. Elke maand trekt zijn blog 600.000 unieke bezoekers: het merendeel daarvan bestaat uit creatieve en kritische jonge mensen van over de hele wereld. Omdat Nalden op onnavolgbare wijze in staat is deze interessante, maar moeilijk te bereiken doelgroep aan zich te binden, staan adverteerders uit alle landen (onder andere Apple, Vodafone, Coca-Cola) in de rij om zaken met hem te doen. From Blogger To Brand vertelt het bizarre levensverhaal van Nalden tot nu toe. Niet in tekst, maar in beeld. Door middel van foto`s die hij maakte met zijn mobiele telefoon volgen we Nalden in zijn weg naar de top. Hoe hij - wat in 2004 begon als blog om vanuit zijn toenmalige woonplaats Wilnis hiphopnieuwtjes uit te wisselen - is uitgegroeid tot een stijlicoon. Hoe Nalden transformeerde van schoolverlater naar conceptontwikkelaar en marketingjongen.