Mojo

Uitgeverij: A.W. Bruna LeV.
Uitvoering: Gebonden
Taal: Nederlands
Aantal Pagina's: 252
Afmetingen: 148x222x30
Verschijningsdatum: Augustus 2010
EAN: 9789022997642
(Tijdelijk) uitverkocht

Omschrijving

Mojo is het moment dat we iets doelbewust, krachtig en positief doen en dat de rest van de wereld als zodanig herkent. Dit boek gaat over dat moment hoe we het kunnen creëren in ons leven, het kunnen onderhouden en hoe we het terug kunnen krijgen als we het nodig hebben. Marshall Goldsmith laat zien hoe je mojo krijgt en houdt voor succes in je carrière. Het bezit van zakelijk of persoonlijk mojo betekent controle over drie elementen: identiteit (wie denk jij dat je bent?), prestaties (wat heb jij de afgelopen tijd gedaan?) en reputatie (wie denken andere mensen dat jij bent, wat denken andere mensen dat jij de afgelopen tijd hebt gedaan?). Goldsmith beschrijft de positieve acties van leiders met hun team of individueel waardoor ze winnaars worden en blijven. Organisaties en personen van Apple tot Harley-Davidson, van Richard Nixon tot Robert Downey Jr. hebben aangetoond dat het kan. Goldsmith leert je hoe je vanuit je mojo kunt werken. Zijn inzichten zijn niet alleen waardevol voor topmensen en hun bedrijven, maar voor iedereen. Ze zorgen ervoor dat we het beste uit onszelf gaan en blijven halen.