Nadat u een bestelling heeft geplaatst, krijgt u van ons een Track & Trace-code waarmee u uw bestelling volgen. Is uw bestelling na 5 werkdagen nog niet aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat zij een onderzoek kunnen opstarten. E-mail adres: [email protected] telefoonnummer: 085-1044813
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
Normaliter ontvangt u een bevestiging per e-mail zodra u een bestelling heeft geplaatst. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? U kunt kijken of deze onverhoopt bij uw ongewenste e-mail terechtgekomen is. Neemt u anders contact op met onze klantenservice. Zij zullen u verder helpen. E-mail adres: [email protected] Telefoonnummer: 085-1044813
Kan ik boeken reserveren?
Helaas is het niet mogelijk om boeken te reserveren, omdat wij regelmatig kleine aantallen ontvangen van een bepaalde titel en iedereen gelijke kansen willen geven op onze lage prijzen.
Ik ben mijn Track & Trace-code kwijt. Wat nu?
Als u bij ons een account heeft dan kunt u de Track & Trace-code in uw account terugvinden. Mocht u geen account hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen u verder helpen. E-mail adres: [email protected] Telefoonnummer: 085-1044813
Kan ik mijn boek laten inpakken als cadeau?
Wij bieden helaas niet de mogelijkheid om een boek te laten inpakken als cadeau.
Wanneer wordt mijn bestelling thuisbezorgd?
Als u op een werkdag vóór 14:00 een bestelling heeft geplaatst en betaald, wordt het diezelfde dag nog verzonden. Normaliter wordt het pakket de volgende dag bij u aangeboden door de bezorger. Zodra uw pakket wordt ingepakt, ontvangt u een e-mail met traceercode, waarmee u uw pakketje kunt volgen.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen op onze website zijn inclusief btw, maar exclusief verzendkosten.
Hoe kan het dat er een goedkope prijssticker op het boek zit?
Wij prijzen onze boeken af van de vaste boeken prijzen en bepalen daarin onze eigen kortingen. De boeken die we binnen krijgen met prijsstickers zijn verlopen winkelacties en/of tijdelijke afprijzingen.
Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?
Als u en een account bij ons heeft aangemaakt dan kunt u na het inloggen de facturen downloaden via de knop Account > Orders > Bekijk details.
Heeft u geen account? dan kunt u contact opnemen via de contact pagina. https://www.boekenkraam.nl/contact
Producten
Is het mogelijk om boeken opengeslagen te verzenden?
Nee, wij versturen geen opengeslagen boeken.
Hoe kan het dat jullie zoveel korting geven?
Wij kunnen zoveel korting geven, omdat onze boeken licht beschadigd uit de winkel terug zijn gekomen of zijn opgeheven in prijs (Ramsj) en dus niet meer onder de vaste boekenprijs vallen.
Kan ik boeken reserveren?
Helaas is het niet mogelijk om boeken te reserveren, omdat wij regelmatig kleine aantallen ontvangen van een bepaalde titel en iedereen gelijke kansen willen geven op onze lage prijzen.
Hoe kan het dat jullie boeken aanbieden onder de vaste boekenprijs?
Alle boeken welke onder de vaste boekenprijs worden aangeboden zijn licht beschadigd of Ramsj (in prijs opgeheven door de uitgever).
Er staat bij een boek dat het licht beschadigd is. Wat is de beschadiging?
Onze boeken zijn ongelezen en licht beschadigd uit de winkel teruggekomen of opgeheven in prijs (ramsj) en zien eruit als nieuw. Deze partijen kopen wij op.
Onder een lichte beschadiging verstaan wij dat de boeken licht vergeeld kunnen zijn of de boeken hebben knik(jes), kras(jes), deuk(jes),vlekjes en/of scheur(jes) in de kaft of in de bladzijde. Daarbij repareren we ook boeken tot een lichte beschadiging zodat deze niet verder kunnen beschadigen. Op de website wordt bij ieder boek aangegeven of het ramsj of een licht beschadigd exemplaar betreft. Wij garanderen dat de boeken ongelezen zijn en dat we geen misdrukken of zwaar beschadigde boeken opsturen.
Wij specificeren echter niet per boek wat de exacte beschadiging is.
Kan ik mijn boek laten inpakken als cadeau?
Wij bieden helaas niet de mogelijkheid om een boek te laten inpakken als cadeau.
Hoe vaak wordt het assortiment aangevuld?
Wij krijgen wekelijks en/of maandelijks nieuwe boeken binnen of (her)aanvullingen op bestaande titels. De boeken die nieuw zijn binnengekomen kunt u vinden in de actiecategorie "nieuw binnen".
In welke staat verkeren de boeken?
Onze boeken zijn ongelezen en licht beschadigd uit de winkel teruggekomen of opgeheven in prijs (ramsj) en zien eruit als nieuw. Deze partijen kopen wij op.
Onder een lichte beschadiging verstaan wij dat de boeken licht vergeeld kunnen zijn of de boeken hebben knik(jes), kras(jes), deuk(jes),vlekjes en/of scheur(tjes) in de kaft of in de bladzijde. Daarbij repareren we ook boeken tot een lichte beschadiging zodat deze niet verder kunnen beschadigen. Op de website wordt bij ieder boek aangegeven of het ramsj of een licht beschadigd exemplaar betreft. Wij garanderen dat de boeken ongelezen zijn en dat we geen misdrukken of zwaar beschadigde boeken opsturen.
Wij specificeren echter niet per boek wat de exacte beschadiging is.
Hoe kan het dat er een goedkope prijssticker op het boek zit?
Wij prijzen onze boeken af van de vaste boeken prijzen en bepalen daarin onze eigen kortingen. De boeken die we binnen krijgen met prijsstickers zijn verlopen winkelacties en/of tijdelijke afprijzingen.
Kopen jullie ook tweedehands boeken op van particulieren?
Nee, wij kopen geen boeken op van particulieren
Kan ik boeken toevoegen aan een favorietenlijst?
Ja dat kan zeker! Om een boek toe te voegen aan de favorietenlijst kan hiervoor het "Like" teken worden gebruikt dat bij een boek vermeld staat. De favorietenlijst werkt met een geregistreerd account en kan worden bekeken via de knop Account > Favorieten.
Verzending
Door welke bezorgdienst zal mijn bestelling worden afgeleverd?
Tijdens het bestelproces bieden wij de mogelijkheid zelf te kiezen door welke bezorgdienst uw bestelling afgeleverd moet worden. U heeft de keuze uit bezorging met DHL of met PostNL. U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling te laten bezorgen bij een DHL servicepoint.
Waar is mijn bestelling?
Nadat u een bestelling heeft geplaatst, krijgt u van ons een Track & Trace-code waarmee u uw bestelling volgen. Is uw bestelling na 5 werkdagen nog niet aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat zij een onderzoek kunnen opstarten. E-mail adres: [email protected] telefoonnummer: 085-1044813
Ik zie dat jullie magazijn in Hilversum gevestigd is. Kan ik mijn bestelling hier ook afhalen?
Helaas is het niet mogelijk om bij ons magazijn uw bestelling af te halen.
Is het mogelijk om boeken opengeslagen te verzenden?
Nee, wij versturen geen opengeslagen boeken.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
Normaliter ontvangt u een bevestiging per e-mail zodra u een bestelling heeft geplaatst. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? U kunt kijken of deze onverhoopt bij uw ongewenste e-mail terechtgekomen is. Neemt u anders contact op met onze klantenservice. Zij zullen u verder helpen. E-mail adres: [email protected] Telefoonnummer: 085-1044813
Ik ben mijn Track & Trace-code kwijt. Wat nu?
Als u bij ons een account heeft dan kunt u de Track & Trace-code in uw account terugvinden. Mocht u geen account hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen u verder helpen. E-mail adres: [email protected] Telefoonnummer: 085-1044813
Wat zijn de verzendkosten voor verzending binnen Nederland?
De verzendkosten voor verzending binnen Nederland bedragen €2,95, ongeacht hoeveel boeken u bestelt. Uw pakket wordt in dat geval geleverd door DHL. Heeft u toch liever dat uw pakket bezorgd wordt door PostNL? Dat kan. U betaalt dan €4,95 verzendkosten.
De verzendkosten kunnen verschillen per gewicht.
Wat zijn de verzendkosten voor verzending naar België?
De verzendkosten voor verzending naar België bedragen €4,95 voor een brievenbuspakket en €10,- voor grotere pakketten. Bestelt u voor €30,- of meer? Dan krijgt u €2,95 extra korting op de verzendkosten. De verzendkosten kunnen verschillen per gewicht.De verzendkosten kunnen verschillen per gewicht.
Kan ik mijn pakketje ophalen bij een afhaalpunt?
Het is mogelijk om uw pakket te laten bezorgen bij een zogeheten DHL servicepoint. Kies hiervoor bij 'Verzendmethoden' tijdens het afronden van uw bestelling voor de optie 'Ophalen bij DHL Servicepunt' en selecteer het afhaalpunt dat het dichtst bij uw bestemming ligt.
Wanneer wordt mijn bestelling thuisbezorgd?
Als u op een werkdag vóór 14:00 een bestelling heeft geplaatst en betaald, wordt het diezelfde dag nog verzonden. Normaliter wordt het pakket de volgende dag bij u aangeboden door de bezorger. Zodra uw pakket wordt ingepakt, ontvangt u een e-mail met traceercode, waarmee u uw pakketje kunt volgen.
Wat zijn de verzendkosten voor verzending naar het buitenland?
De verzendkosten voor het verzenden naar Duitsland,Frankrijk,Italie,Spanje zijn vanaf €15,00.
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Wij bieden u keuze uit de volgende betaalmethoden: iDEAL-internetbankieren Paypal Creditcard Bancontact en Vooruitbetalen
Zitten er betaalkosten vast aan iDEAL, en Paypal?
Voor iDEAL worden geen extra betaalkosten in rekening gebracht. Voor Paypal kan Boekenkraam.nl extra kosten in rekening brengen. De kosten worden aan uw bestelling toegevoegd nadat u voor één van deze betaalmethodes heeft gekozen. Dit ziet u als u de optie kiest. Paypal: € 0,99
Hoe werkt Paypal?
Met PayPal kunt u snel en gemakkelijk online geld overmaken en ontvangen. Het is een eenvoudige betaalmethode om (ook internationaal) geld over te maken naar familieleden, vrienden, webshops en websites zoals Marktplaats en eBay. In onze webshop kunt u met Paypal betalen. Selecteer PayPal bij het afrekenen en u wordt gevraagd in te loggen op uw rekening om de betaling te bevestigen. PayPal is veilig: verkopers of webshops krijgen uw gegevens nooit te zien. Bovendien zijn uw aankopen met PayPal Aankoopbescherming beschermd als deze niet geleverd worden of afwijken van de omschrijving van de verkoper. Boekenkraam brengt betaalkosten in rekening voor de optie Paypal, namelijk € 0,99.
Hoe werkt een Creditcard betaling?
Op Boekenkraam.nl kunt u ook met uw Nederlandse MasterCard of VISA kaart betalen. Dit gebeurt via een SSL-beveiligde server, die uw creditcardgegevens versleuteld verstuurt. * Na verificatie kan uw bestelling direct in behandeling genomen worden. * Uw creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen.
Hoe werkt iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Het is helaas niet mogelijk om achteraf te betalen. U kunt vooruitbetalen door middel van een bankafschrijving, met PayPal, uw creditcard, Bancontact of IDEAL.
-Vooruitbetalen heeft een verwerking van 1 a 2 werkdagen zodra de betaling door ons ontvangen is wordt uw bestelling op werkdagen verzameld en verzonden.
Kan ik betalen met VVV, Cadeau of boekenbonnen?
Helaas is het niet mogelijk om bij Boekenkraam te betalen met VVV, Cadeau of boekenbonnen.
Retourneren
Ik wil een boek retour sturen. Wat moet ik doen?
Bij Boekenkraam.nl kunt u een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Het is wel van belang dat het product in de oorspronkelijke staat wordt geretourneerd. Producten die gelezen of gebruikt zijn komen niet voor restitutie in aanmerking. Voordat u een artikel retour zendt, dient u contact op te nemen met onze klantenservice. Heeft u vragen over de mogelijkheid tot retourneren van uw product? Neem dan bovendien contact op met onze klantenservice. Stappenplan retourneren: Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen. 1: Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen. 2: U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek. 3: U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel. De kosten voor het retourneren van een artikel zijn voor uw eigen rekening. 4: Na ontvangst van uw zending, stuurt Boekenkraam.nl een ontvangstbevestiging via e-mail. Het aankoopbedrag wordt vervolgens binnen 14 dagen teruggeboekt op uw rekening.
Ik heb een boek retour gestuurd. Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
Zodra u retourzending in goede orde is ontvangen zal het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen op uw rekening teruggestort.
Krijg ik mijn kortingsvoucher terug als ik mijn bestelling retourneer?
Een kortingsvoucher is slechts eenmaal geldig en verliest na het definitief maken van een bestelling haar waarde. In het geval dat je je bestelling retourneert is je kortingscode dan ook niet opnieuw geldig voor de volgende bestelling.
Korting & Acties
Ik heb een kortingscode. Hoe gebruik ik die?
In uw winkelmandje kunt u uw kortingscode invullen. De korting zal dan direct worden toegepast op uw bestelling.
Hoe kan het dat jullie zoveel korting geven?
Wij kunnen zoveel korting geven, omdat onze boeken licht beschadigd uit de winkel terug zijn gekomen of zijn opgeheven in prijs (Ramsj) en dus niet meer onder de vaste boekenprijs vallen.
Hoe kan het dat jullie boeken aanbieden onder de vaste boekenprijs?
Alle boeken welke onder de vaste boekenprijs worden aangeboden zijn licht beschadigd of Ramsj (in prijs opgeheven door de uitgever).
Hoe werkt 2+1 gratis?
Als u 3 boeken uit deze actie categorie kiest is het voordeligste boek gratis. Bij 6 boeken zijn de 2 voordeligste boeken gratis, etc. Bij het retourneren van boeken uit deze actiecategorie is het mogelijk dat uw recht op het gratis boek komt te vervallen.
Hoe werkt een kortingsvoucher?
In uw winkelwagen kunt u de code van de kortingsvoucher invoeren, waarna de korting van uw totaalbedrag afgetrokken zal worden. Voorwaarden kortingsbon: Is slechts eenmaal geldig en verliest na het definitief maken van een bestelling haar waarde. In het geval dat je je bestelling retourneert is je kortingscode niet opnieuw geldig voor de volgende bestelling. Mogelijk gekoppeld aan een minimale bestelwaarde. Ook nadat je artikelen geretourneerd hebt moet deze minimale bestelwaarde nog steeds behaald worden, anders is de kortingscode niet geldig voor jouw bestelling. Verrekening nadien en uitbetaling in contanten is niet mogelijk. Heeft mogelijk een beperkte geldigheidswaarde.
Krijg ik mijn kortingsvoucher terug als ik mijn bestelling retourneer?
Een kortingsvoucher is slechts eenmaal geldig en verliest na het definitief maken van een bestelling haar waarde. In het geval dat je je bestelling retourneert is je kortingscode dan ook niet opnieuw geldig voor de volgende bestelling.
Kan ik betalen met VVV, Cadeau of boekenbonnen?
Helaas is het niet mogelijk om bij Boekenkraam te betalen met VVV, Cadeau of boekenbonnen.